Zona e Porto Romanos, e gjendur gjashtë kilometra në veri të qytetit të Durrësit, u përcaktua në vitin 2001 si vend për zhvendosjene depozitave të naftës, pjesë e një “parku energjetik” të vogël.
Më 2004, qeveria socialiste e ish-kryeministrit Fatos Nano i dha një koncesion një konsorciumi biznesmenësh vëndas për të ndërtuar një terminal nafte për importimin e naftës dhe gazit natyror të lëngëzuar.
Pasi Fazlliçi, me ndihmën e firmës ligjore Malltezi & Kola,finalizoi blerjen e një numri parcelash toke në Porto Romano më 2007, më 23 prill 2008, qeveria e qendrës së djathtë të Kryeministrit Sali Berisha e përcaktoi zonën si një park energjetik dhe urdhëroi hartimin e një masterplani të ri.
Sipas masterplanit, parku energjetik zë një sipërfaqe prej 810 hektarësh dhe do të përfshijëdisa impjante energjetike dhe industriale.
Përveç terminalit të naftës, i cili u përfundua dhe filloi punën më 2009, plani për parkun energjetik përfshin depozita nafte dhe gazi të lëngshëm, një rafineri nafte, një depozitë magazinimi për kimikate, një impjant për trajtimin e bionaftës, një terminal për gazifikimin e gazit natyror të lëngëzuar dhe një park industrial me sipërfaqe 70 hektarë.
Qeveria ka përfshirë një numër investimesh të tjera infrastrukturore në masterplan, sinjë autostradë 8.5 kilometra të gjatë që duhet të lidhë Porto Romanon me Durrësin, një linjë hekurudhore 9kilometra të gjatë që do të lidhë zonën me rrjetin hekurudhor kombëtar, investime për të siguruar furnizimin me ujë tëëmbël dhe ujë industrial në park, si dhe linja të reja të transmetimit të energjisë elektrike të tensionit të lartë.
Masterplani u miratua nga këshilli kombëtar për rregullimin e territorit në korrik 2009. Parcelat e tokës të blera nga Fazlliçi në zemër të parkut industrial janë planifikuar të kenë akses të drejtpërdrejtë te autostrada nën ndërtim, si dhe te linja hekurudhore e propozuar.
Ndërtimi i autostratës u tenderua në dhjetor 2008, me dy lote, për një vlerë totale prej më shumë se 6.4 milionë euro dhe supozohej të përfundonte brenda 14 muajve. Gjithsesi, për shkak të vështirësive buxhetore, autostrada nuk është përfunduar ende.
Më 2009, qeveria rindërtoi një rrugë të vjetër 2.5 kilometërshe që lidh lagjen e Spitallës në periferi të Durrësit me Porto Romanon, me një kosto prej 1.6 milionë euro.
Sa i përket lidhjes hekurudhore për Porto Romanon, studimi i fizibilitetit u krye më 2008, ku rezultoi se kostoja e ndërtimit të linjës 9 kilometra të gjatë do të kushtojë 9 milionë euro.
Në nëntor 2008, qeveria miratoi gjithashtu ndërtimin nga gjigandi energjetik italian Enel të një linje ndërkombëtare nëndetare të transmetimit të energjisë elektrike mes Porto Romanos dhe Barit, Itali.
Enel pati propozuar ndërtimin e një termocentrali me qymyr 2 mijë MW në Porto Romano, por dy vjet më vonë hoqi dorë nga projekti.