Një objekt i rrënuar dhe efektivisht i braktisur prej shumë shekujsh në kalanë e Rozafës në Shkodër vijon të shkaktojë përplasje mes përfaqësuesve të dy religjioneve që pretendojnë “pronësinë” mbi të
Duke sfiduar temperaturat e ulëta dhe shiun e dendur, një grup besimtarësh katolikë u ngjitën mëngjesin e 26 dhjetorit 2014 në majë të kështjellës së Shkodrës për të marrë pjesë në një meshë të veçantë. Meshën e ditës së Shën Shtjefnit, shenjtit mbrojtës për katolikët e qytetit të Shkodrës. Por mesha e tyre e përvitshme shkakton zemërim. Një pjesë e besimtarëve myslimanë të Shkodrës besojnë se po përballen me një provokim fetar.
Ajo është një ndërtesë në formë kishe me një minare anash. Çatia e kishës është rrëzuar tashmë prej kohësh që nuk mbahen mend bashkë me pjesën e sipërme të minares, ndërsa muret e saj mbahen në këmbë falë një sistemi kabllosh çeliku të vendosura aty gjatë kohës së komunizmit për të shmangur rrënimin e mëtejshëm të saj.
Ajo njihet nga disa si Kisha Katedrale e Shën Shtjefnit dhe për disa të tjerë si Xhamia e Sulltan Mehmetit të Dytë.
Famullitari Kuklit Dom Nik Ukgjini, i cili mbajti meshën, theksoi se shkaku se pse mesha u zhvillua në kalanë e Rozafës është se pavarësisht përkatësive fetare kjo kala duhet të bashkojë të gjithë shqiptarët.
Pak orë më vonë, gjatë faljes së të premtes, myftiu i Shkodrës, Muhamed Sytari, e cilësoi meshën “një provokim”.
Sipas Sytari në vendin që është mbajtur mesha e krishterë është xhamia shumëshekullore e Sulltan Fatihut. Ai thotë se ka njoftuar komitetin e Kulteve ndërsa Komuniteti Mysliman i Shqipërisë do të bëjë një mbledhje për të dalë me një deklaratë. Komentet e myftiu janë bërë gjatë predikimit të së premtes te xhamia e Parrucës në Shkodër.
Konflikti për ndërtesën nisi një dekadë më parë, kur Instituti i Monumenteve të Kulturës përgatiti një projekt të në cilin shkruhej se bëhej fjalë për punime rinovuese në “Kishën e Shën Shtjefnit”. Kjo zemëroi myftiun Sytari dhe një pjesë të besimtarëve myslimanë krahas disa çështjeve të tjera që shkaktonin përplasje fetare në Shkodër në atë kohë, si prania e kryqeve të vendosura nëpër maja kodrash apo vendit ku duhej të vendosej shtatorja e Nënë Terezës.
Në fakt kisha e Shën Stefanit, apo kisha-xhami, është një monument kulture, gati e rrënuar, që gjendet në brendësi të kalasë së Rozafës, afërsisht në pozicionin qendror të saj. Është pa çati dhe me fragmente muresh që janë shembur prej kohësh. Tipologjia planimetrike e ndërtesës, është karakteristike e stilit perëndimor që nga shekulli XIII që janë të rralla në Shqipërinë e veriut, por që hasen edhe gjetiu si p.sh kisha e Shëna Premtes, në Çetë.
Si kishë qendrore, ajo u kthye në xhami pasi Perandoria Osmane pushtoi shkodran në fund të shekullit të 15, por besohet se u braktis si objekt kulti tri shekuj më pas për shkak se kalatë humbën funksionet ushtarake.
domethene, qeka nje xhami qe tani ju si shoqeri civile dhe qeveria deshiron ta ktheje ne kishe? mund ta shpjegoni pak, se qenka shume e paqarte…
pastaj pushtimi osman mos erdhi gje pas pushtimit venedikas? mos kjo kinse kisha qenkesh ndertuar nga pushtuesit venedikas?
po zoteria gazetar nuk ka gjetur nje grime kohe per te marre dhe variantin e sytarit apo pak vlere ka ai, pavaresisht se sytari perfaqeson komunitetin fetar me te madh ne shkoder dhe eshte i pari qe duhet adresuar per tjetersimin e xhamise.
Arjol vllai,kishe ka ken ajo,erdhi e ndrroj pushtuesi.Tashi ti je me ne shqiptaret apo me pushtuesit?se prona sullateni mehmeti II ska ne shkoder me sa di un.Per mos me fol per monumentin e nane Terezes qe komuniteti musliman bani gjithe ate lufte qe mos te vehet ne qender te qytetit,ku si perfundim u vu vetem mas premtimit se do vehet dhe monumenti per komandantin turk (sic u vu) ne qender para gjimnazit 28 nentori.
Nejse pergezime Arjol se nuk po e leke mu shu fanatizmin ne Shqipni,Falemnders
fshijini komentet se me kesi shkrimesh behet karriere dhe mblidhen fonde